Inlägg publicerade under kategorin Topp 5
På 5 plats: "Afrodife och sveket" av Ritta Jacobsson.Rysligt bra bok som man inte kan slita sig ifrån (och grymt läskigt).
På 4 plats: "Maskerns stad" av Mary Hoffman. Egentligen brukar jag inte gilla fanntsi men den här boken fängslade mig totalt.
På 3 plats: "Washington Dc" böckerna av Mag Cabot. Dessa två böcker är skrivna på ett så skönt sätt. Cabot skriver så vardagligt men ändå så perfekt (jag avgudar henne!). Jag önskar bara att det skulle komma en tredje (hoppas hoppas).
Mag Cabot
På 2 plats: "Harry Potter" böckerna av J.k Rowling. Underbara böcker som jag alltid måste sträck läsa, även om de är 1000 sidor långa kan jag bra sitta där med min bok.
På 1 plats: "En prinsessas dagbok" av Mag Cabot. Det var en hård kamp om första platsen imällan harry och denna men en prinsessas dagbok böckerna slår nog allt. Den här serien på 6 böcker har allt. Det bästa är också att böckerna blir bara bättre och bättre.
Kram Sanna
P.S Här är mer "Topp fem", och varje boktitel har en klicklänk till mer fackta (så slapp jag skriva det, hihi).
Nu har jag hittat på en grej som jag tänkt införa i min blogg. Topp 5 (sån fantasi man har på namn ).
Men jag har i alla fall tänkt att jag ska lägga ut mina 5 favoriter inom ett ämne (kanske en gång i veckan sådär) som i dag är Bakvärk:
Den är god (vilken idiot skulle egentligen utse en äklig kaka till vinnare)
Den är enkel att göra (easypeasy som James skulle säga)
Den passar alltid och alla gillar den, okej nästan alla i fall.
Då måste jag ju lägga upp en bild på kladdkaka jag gjorde på allahjärtansdag.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
||||||||
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
|||
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|||
|